Julstök

I morse ville jag i stort sätt bara försvinna ett tag. Jag va så äckligt trött! Men jag pallrade mig upp, fick iväg barnen till skolan å sen hade jag bebis en stund. Jag plockade undan lite å tvättade bara. När sen mamman hade bebisen skypade jag me mamma å pappa, tittade lite på tv å slappade. Jag å min värdmamma hjälptes åt att klä julgranen å när barnen kom hem vart de middag å ännu lite julstök. Fick även ett härligt samtal idag; min kamera var lagad å färdig att hämtas! Jag slängde mig i bilen å åkte för att hämta den. Va som va fel på den vet jag faktiskt inte. Men de kostade inte mer än 20 dollar att laga så för mig kvittar de. Jag är bara så lycklig över att ha den tillbaka, välbehållen =)
Nu kom jag nyss hem å ligger som än säck i soffan framför tv å samlar krafter för att borsta tänderna å hoppa i bingen. SOVA är de enda jag vill göra just nu.

Miss you all, take care
love Jessica


Bjuder på lite tokiga biler framför "pinnen" som jag å mitt Washington-sällskap så snyggt kallade de




Kommentarer
Postat av: Syster

VA?????? klä julgranen nu??? d gör man ju dagen innan julafton!!!! Herregud dom kan ju ingenting i d där landet!!! du måste komma hem!!

2009-12-01 @ 10:57:57
Postat av: jess

hahah nytt liv, nya vanor. de här året kommer jul bli crazy, kommer ju öppna julklappar den 25 för de gör dom ju här =P

2009-12-01 @ 15:53:33
Postat av: Mamma

Kan du verkligen hålla dig till dess? De skulle inte jag kunna! Kram å puss

2009-12-01 @ 16:33:37
Postat av: jess

mamma de är en dag! =P haha jag har inte SÅ dålig karaktär ;)

2009-12-01 @ 17:24:06
Postat av: morfar

här har vi bara satt ljustaken i fönstren än

Helmer- tomten har fått komma fram,för han är så

bråkig i skåpet(han är köpt av Malin)

Vi lyssnar nog på julmusik och dricker julglögg.

här är mörkt och ruskigt, men nu kan detnog inte

bli värre.Det är bli ljusare redan i morgon.

Njut av livet, Jessica

2009-12-01 @ 20:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0