Jakten på den perfekta vinterjackan...

Idag va jag hemma me bebisen fram till klockan 1. Jag roade mig me att gulla me honom, tvätta å skypa me mamma/pappa. När min värdmamma kom hem tog jag bilen till Roosevelt Field Mall för att forsätta min jakt på en vinterjacka. Jag hatar jackor som inte täcker rumpan, då jag tycker de blir alldeles för kallt om ändan under vintertiden. Jag hittade några shysta jackor som när jag provade dom fick mig att tveka. Dom skulle bli för kalla just för att dom slutade i höfthöjd. Inte bra.. Är de ngt farmor ständigt tjatat på mig om så är de väl ändå att inte ha för korta jackor när de är kallt. Jag åkte därför hem tomhänt. Jag bestämde mig för att beställa en på nätet ist. Hoppas på att denna är den perfekta jackan jag letat efter. Vi får se i slutet på veckan då den beräknas komma...!
Efter läxor å middag åkte jag till gymmet. Skönt att träna efter helgens matintag (som är pinsamt mkt över de vanliga). När jag kom hem stannade jag hemma me 3 av barnen en stund, eftersom mina värdföräldrar behövde åka iväg av olika anledningar. Tog inte mer än ca en halvtimme innan min värdmamma va hemma igen så de va inga problem alls. Hon tackade mig så himla mkt som ställer upp hela tiden. Hon sa att dom är lyckliga som fått mig som en räddande ängel, eller ngt i den stilen. De va fint sagt =)
Skypade me tildis idag oxå. Vi pratade i säkert en timme, om bara allt å inget. De är fint me skype!
Nu har jag precis storstädat å duschat. Känns fräscht. Känns skönt. Redo för en god natts sömn. Vi hörs i morrn

Miss you all, take care
love Jessica

"5" -I love you so much Jess, I can't take it any more! And I will always love you!

Störtskön

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur gick de med den andra jackan?? Ja fem verkar riktigt skön!! Pussar å kramar

2009-12-15 @ 06:04:33
Postat av: johan

nu när det är vinter tema på bloggen, så kan vi ju ta ett test och så vad du kommer ihåg av din bibel: http://www.expressen.se/resor/1.1452390 :)

2009-12-15 @ 10:51:04
Postat av: jess

9 av 11 ;)

2009-12-15 @ 19:23:43
Postat av: johan

du har lagt av dig.... besviken :(

2009-12-16 @ 16:39:15
Postat av: jess

ska jobba på de..! men till mitt försvar så är de ju faktiskt inte snowroller jag knarkat dom senaste åren ;)

2009-12-16 @ 17:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0