Jag har träffat tomten

Tog de väääldigt lugnt idag. Bebisen sov ovanligt länge på förmiddagen så jag passade på att lägga mig på soffan  slumra lite jag oxå. Vaknade efter ca 2 timmar å undra varför han inte vaknat än. Som Skalmans mat-och-sov-väckarklocka ringde hans ganska precis när jag vaknat å de var dags för lite gråt å skrika för att visa att han va hungrig. Efter lite mat i magen skypade vi me mamma å sen me sandra å johan.
När alla barnen sen kommit hem fixade vi till barnen å hela familjen inklusive mig åkte till ett utav köpcentren. Vi åt middag på Cheescake Factory, jag åt en mumsig köttfärslimpa me egengjord potatismos å sås (vilket smakade gudomligt), därefter gick vi till den stora granen för att fota barnen me självaste jultomten.
Kom nyss hem, så nu sitter jag i min soffa å ska kolla om de finns ngt kul på tv ikväll. Har förberett me en påse jordnötsringar så jag ska nog inte ha de alltför tråkigt.
Min dag var iaf toppen! Hade en mysig avslutning på fredagen me den bästa värdfamiljen någonsin. Ingen är mer lyckligt lottad än jag.

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Syster

VA? Friday night means pizza night!!!!

Hälsade du tomten att din storasyster i sverige vill ha pengar i julklapp? :)

2009-12-05 @ 09:09:35
Postat av: jess

ah jag vet =P

haha jamen självklart? ;)

2009-12-07 @ 15:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0