Trött, tröttare, tröttast

Som alla kanske förstod efter förra inlägget så vart de här en tröttsam dag. Vi fick inte mkt sömn ngn av oss.. Efter lunch idag åkte hela familjen till sjukhuset. Sötare bebis får man leta efter! Liten å mörkt hår. Han har inte fått ngt namn än, så han kallas babyboy. När jag höll honom i min famn på sjukhuset sa mamman till mig; You know Jessica, this is going to be like your baby. De är lite skrämande, men de ska bli så spännande att se den här lilla saken växa. Jag tror han blir en hunk när han blir stor!
De blev middag med några släktingar hos grandparents hus. Jag å släktingens au pair, Gabi, åkte hem till deras hus å umgicks några timmar medans dom andra åkte till sjukhuset. Vi kikade lite på tv å snackade skit. De va skönt att bara prata av sig me ngn, om allt mellan himmel å jord. Ngn som sitter i samma sitts å förstår ens känslor å tankar på ett annat sätt.
Pratade me familjen på skype idag oxå, först mamma å pappa, sen sandra. De va skönt att se dom å höra deras röster.
Blir inte mer än såhär ikväll. Är så trött å jag börjar kl. 9 i morrn så jag måste sova ut.
Hör av mig i morrn!

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Elin

Satt precis och läste igenom alla inlägg, hade ju totalt glömt bort det:) Kul att läsa att du har det så bra:)

Kommer se till att följa med ditt liv där borta:D

Sköt om dig! och du.. mycket bilder vill jag ha!:D

Kram kram

2009-08-26 @ 10:30:44
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/
Postat av: jess

va roligt att du hittat den =)

tack så mkt, de ska jag!

bilder ska jag oxå bli bättre me.

ha de så bra! kramar

2009-08-26 @ 14:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0