Så mkt att göra, så lite tid

Känns att man är inne på sista veckan nu. Finns så mkt jag måste, vill å borde göra. Men här gäller de å prioritera, för jag kommer inte hinna me allt innan måndag. Jag skulle vilja träffa alla mina vänner så mkt som möjligt, men jag hinner inte.. Jag måste packa, städa, fixa inför avskedet/födelsedagsfirandet på lördag, gå på tildas middag på fredag, åka till sthlm å handla presenter å annat som jag måste ha till resan, se över så att allt är fixat..
Nu börjar jag bli riktigt nervös. De finns så mkt som är skrämande, men samtidigt så är jag så glad över den här möjligheten å att jag har kommit så långt som jag gjort att de snart är dags att ge sig av.
Resväskan börjar fyllas. Herregud hur ska de här gå =)



Kommentarer
Postat av: Susanne (mamma)

Du kommer fixa det här galant lilla Älsklingen! Vi är me dig fast du är overthere!

Pussar å kramar Mamma å Pappa

2009-08-11 @ 18:32:28
Postat av: Jessica

älskar er!

2009-08-11 @ 18:34:08
Postat av: teo

2009-08-11 @ 19:22:32
Postat av: teo

hur länge ska du vara i NY? :)

vad ska du göra? plugga, resa, jobba, softa?

2009-08-11 @ 19:23:53
URL: http://drgeng.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska vara där i ett år =) jobba som au pair

2009-08-11 @ 19:43:45
Postat av: Tilda

Jag håller med Sussie, vi är med dig fast du befinner dig på andra sidan jorden, du behöver inte vara orolig, du kommer klara det, vi tror på dig allihoppa! Älskar dig världens sötaste, jag är så stolt över dig!

2009-08-11 @ 22:06:35
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: Jess

de värmer, tack vännen!

kommer sätta upp massa foton på er som jag kan sitta å snacka skit me, precis som här hemma fast ni är mer pratglada i verkligheten ;)

älskar dig!

2009-08-11 @ 23:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0