rally-kalle

Mkt bilkörning idag, gott folk! Började me en tripp till Long Island Childrens Museum. Jag körde min värdfamiljs bil å åkte efter min värdmammas syster å hennes familj. Senare lämnade vi av alla barnen hemma så åkte jag å Gabi till Roosevelt Field Mall. Vi åt middag (pizza, eftersom friday means pizza-night, å vi ville inte bryta den nya traditionen) å shoppade lite. Jag köpte en body till bebisen å en vit nalle eftersom han inte hade ngn nalle än. Me hjälp av GPSen å min värdpappas karta han ritat upp åt oss så lyckades vi komma både dit å hem. Nu känns min körning mkt säkrare å jag körde faktiskt helt själv för första gången på amerikanska vägar idag. Tro mig, de är faktiskt mkt klurigare att köra här än man kan tro.
Hem fick jag me mig en tröja, en liten nalle till bebisen å bebiskläder.
Just nu njuter jag av lugnet i mitt rum. Äter lite godis som jag längtat efter så länge, å jag hittade faktiskt blandgodis på köpcentret! De har varit skönt me lite regn idag faktiskt. Tydligen ska de regna mer i morrn, om de nu kan vara möjligt. För idag öste de verkligen ner vissa stunder.
I morrn är jag ledig oxå. Helt off duty! Så jag å Gabi ska nog skaffa gymkort å fixa lite andra småsaker.

Usch vilket tråkigt inlägg de här blev!
Saknar dig Jenny Maria Stare! Vi satsar på den 12:e =)

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: The three M´s at work, Malin Magda o Mickis

Heje!

Vilket kanonställe du verkar hamnat på!

Allt bara rullar på som vanligt här hemma, så du behöver inte längta till oss! ;)

Ha hand om dig o njut!

Kram!

2009-08-29 @ 09:10:07
Postat av: tilda

Tack älskling, jag vet Gävle blir bättre! Jag längtar, längtar tills vi gör Nevvan tillsammans, underbart!



Puss och kram skumbanan <3

2009-08-29 @ 20:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0