Livet leker

Idag öppnade jag ett amerikanskt bankkonto! Grattis jess =) Hade även mitt första LCC-möte, vilket gick bra å var över på bara några få minuter.
Jag å min följeslagare G tog bilen för å se Post Grad på bio, vilken för övrigt var bra. Vi åt även middag på en kina restaurant (phad thai för min del, å jag som trodde jag skulle få leva utan thai mat jätte länge) till min lycka. Efter bion köpte vi glass på Cold Stone, vilket jag rekommenderar alla glassfantaster starkt! Dom tar en stor skopa glass som dom blandar ihop me vad man önskar (t ex chocolate chip, cookies, brownies, fudge mm) Helt fantastiskt gott!
I morgon blir de NYC. Vad som händer där återstår att se.



Som svar på Mics å Tids underbara inlägg kan jag börja me å säga att jag saknar er!
Efter dess 7 år vi känt varandra har jag aldrig varit tvungen att lämna er för så länge. De gjorde verkligen ont att lämna er å min familj där hemma. Men jag önskar verkligen ni var här å upplevde allt me mig. Jag har upplevt så mkt under dessa två veckor, så jag kan inte ens föreställa mig hur mkt jag kommer ha fått se å göra efter mitt år här. Jag kan skatta mig lycklig som har så fina å framför allt stöttande vänner å familj där hemma.
De var skönt att se er i webcamen idag iaf. Se att ni mår bra å är hela å rena ;)
Jag hoppas verkligen att ni kommer å hälsar på mig! De vore så kul att få visa er hur jag lever här å allt underbart som finns att se å göra. Ibland föreställer jag mig er här i mitt rum, hur vi skulle kunna sitta här å bara snacka skit (vilket vi gör bäst) å att ni skulle ha me er en stoooor skål blandgodis (lösviktsgodis, jag vet!) som vi kunde proppa i oss å bli sådär äckelmätta, som vi alltid göra.
Kan tala om för er att jag är samma gamla jess the mess. jag tvättar fortfarande händerna ofta, jag håller mitt rum städat, jag har samma dåliga humor (men drar inte skämten för ngn högt, för dom blir ännu torrar på engelska) å jag rakar benen i princip lika ofta som jag gjorde hemma. Dessutom har jag sex and the city filmen i tryggt förvar, nära till hands ;)
jag vet inte va mer jag kan säga. orden räcker inte. ni är dom underbaraste vänner jag någonsin kunnat drömma om. å jag har fått allt jag önskat.
jag älskar er så mkt!

Miss you all, take care
love Jessica








Kommentarer
Postat av: mickis

vi satt och funderade igår över vad du menade med lcc möte, vi kom överens om att du skrivit fel och menade cc, culture care. men vi hade visst fel :)



jag sitter med ett fånigt leende och läser dina texter, du förtjänar all den lyckan du känner mer än nån och jag blir själv aslycklig av tanken på att du har det så bra :)



saknar och älskar dig.

(ps. konsum kunde inte släppa mig så jag jobbar i morgon också, stoor förlust som sagt)

2009-08-30 @ 10:36:58
Postat av: tilda

hahah ja fasen vad vi funderade över lcc möte, vad är det? Du är underbar jess vi älskar dig, som mickis säger du är värd lyckan du känner, ingen är värd den mer än du!



Hoppas du inte glömmer bort oss där borta bara, det får ju liksom inte hända, inte för jag tror det!:D



Puss puss älskar och saknar dig.

2009-08-30 @ 14:48:20
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: jess

en lcc är den kontaktperson man här i sitt område. han kom hit igår för å se så att första veckan har gått bra å att jag trivs =)

förstod väl att konsum inte skulle klara en dag utan dig mic ;)

å tro mig tilda, jag kommer inte glömma er!

älskar er mina vänner <3<3

2009-08-30 @ 15:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0