Har ni sett lysmaskarna i träden ?

Hade en lååång dag idag igen. Lektioner hela dagen. Kvällen avlutades med en typ "föresläsning"  med en polis. Han va verkligen störtskön! Självklart fick han en lite present av ngn oxå, a cup of coffe and a donut!
I morgon bär de av till New York, the city, the big apple! Ska bli så spännande! De är staden jag drömt så länge om att få nöta sönder mina skor i. Staden jag så länge funderat på hur den verkligen ser ut, å om allt verkligen är möjligt där. I morgon kommer jag få en hint.  Kan du fatta de tilda, nu är de min tur!? =)
Kan tala om att flickorna här redan insett mitt sex and the city beroende, efter 2 dagar! hahah helt galet!

Hade en fantastiskt kul middag idag oxå, tillsammans me några av dom mysiga tjejerna jag träffat. Behövde verkligen få skratta av mig lite, så de va perfekt. Tack för de!

Å för er som bara väntar på att få höra om maten här (hint hint johan) ;) så kan jag tala om att vi fått pommes frites 2 gånger på tre dagar. Vi har även fått sandwiches, hamburgare å pizza. Har fotat en hel del men lyckades låsa min resväska så den inte går att komma in i, så jag kommer inte åt kamerasladden. Men i morrn ska den "brytas" upp, så kanske kanske jag hinner lägga upp foton till helgen.

Miss you all,
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Jessica

Middagen var verkligen mysig :) Ser fram emot NYC imorgon!

2009-08-20 @ 05:34:29
URL: http://jessicasworld.blogg.se/
Postat av: Jessica

Middagen var verkligen mysig :) Ser fram emot NYC imorgon!

2009-08-20 @ 05:34:35
URL: http://jessicasworld.blogg.se/
Postat av: m

Hej vännen! Jag har ju varit borta från datorer och annat. Fy fan va härligt du verkar ha det. verkar ju redan trivas som fisken i vattnet. Satan va skönt å höra. Jag och mis kom precis från Gotland. Ha de grymt bönen. Du är la bäst! Pussar

2009-08-20 @ 11:30:11
Postat av: tilda

Du är grym, saknar dig! Du är verkligen värd att ha det bra! Jag är så avundsjuk att jag dör, nu är det verkligen din tur älskling, ta till vara på det, det är den häftigaste staden i världen!



Själv har jag dansat min studentföreningsdans hela natten, vaknade nu, förfest hos mig om två timmar med tjejerna i min klass, hell yeah!



Ha det så bra nu sötis, älskar dig massa.

2009-08-20 @ 12:31:37
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0